我在香港中伏的日子(2)

繼上次 #我在香港中伏的日子,分享完香港電影嘅伏之後,今次本老hike分享喺香港山徑仲有咩伏。

  • 衛奕信徑上的標距柱

眾所週知,標距柱係每500米一個。偏偏衛徑係約550米一個,如果事前唔清楚,好易計錯距離。

  • 衛奕信徑2段尾上的指示牌

衛徑係一條橫跨港島、九龍、新界嘅線,所以完成第一二段後,係需要搭地鐵過海的。但當大家完成第二段後,會見到個指示牌指住第三段起點係喺你啱啱行出嚟嘅位置…. 而第二段起點係會指住太古站…. 個指示牌上下掉轉咗,投訴多次都尚未調整。

  • 山徑上的絲帶

絲帶係舊時啲山隊為咗俾隊尾跟到或前人開路時留低記號。所以自古以來,都有跟絲帶方向習慣,但其實好危險。一黎絲帶係無寫路線難度,二黎有啲絲帶根本係夾硬黎。所以都係乖乖地用返傳統地圖好了。

  • 崖上的救命繩

某啲山隊會出自好心,喺險位放置「救命繩」,留俾下手用。大家見到時,千祈唔好用!繩索放置經過一段時間嘅日曬雨淋後,就會老化變得脆弱!隨時都會斷開,到時真係要搵「救命繩」了。

  • 電子地圖上的虛線

自從智能電話流行後,大多數人都會選用電話上嘅app規劃路線或定位,而部份app係會幫你劃最短路線去目的地,包括行虛線,而依啲虛線往往都係爆林丫,攀爬丫等線路。經驗唔夠時跟住地圖去到虛線位就….

  • 地圖上的錯誤

就算用實體地圖,都有試過現場環境無咗地圖上顯示的路線,有可能係舊版或大自然埋沒咗,當遇到咁嘅情況,就要執生搵第二條路出嚟,切勿死跟導致迷路。

  • YouTube上的風景

話說本老hike日前心血來潮,打咗句「香港馬爾代夫」上YouTube search,結果係有海就話係馬爾代夫。再講多次YouTube係屬於entertainment(娛樂),絕非education(教育),睇完YouTube之後中伏比比皆是,輕則無境無野睇,重則生命受到危險。

香港山徑舉世聞名,唔少外國人都專登過嚟欣賞,但偏偏我哋偉大嘅政府唔會去好好發展,甚至加腳落去破壞!導致危機四伏。所以出發前記住要做足功課,唔好人行你又行。

#户外攻略
#我在香港中伏的日子
FB: 老hike都去camp
MeWe: 老hike都去camp


留言

熱門文章