户外露營用品店全攻略 (持續更新中)


為方便一眾營友課金買野,所以嘗試整合各户外露營用品實體店的簡介、特色,不過因近年實體店大增,所以可能本老hike未去過 or 數漏咗,如有各店想加上list,歡迎pm

(排名按英文字母)

  • Action camping

潮流熱門貨款居多,價錢合理,店主和睦可親。

Member discount:10%off


  • Backpacker

賣NH而聞名,貨式全為大路款,無特別貨亦唔特別平,前線人員訓練相當不足。

VIP discount: 20% off ( 公價貨品除外 )


  • Backnature 

只有少量cookset售賣,户外服飾為主,前線人員服務態度一般。


  • Campzone

潮流熱門貨居多,價錢屬不過不失,店主尚需努力學習。

  • Chamonix alpine equipemnt 沙木尼

知名教練鍾sir 鍾建民開設的大型户外用品店,5ten & 澗王之王分銷商。貨式以實用為主,前線人員訓練足夠,能解答一般問題。

現金discount: 30%off
VIP discount: 30%off


  • 自然樂

特多靜星及市場上唔常見嘅品牌,其中的三層鈦蒸架相當好用,店主對户外用品知識不俗。


  • Decathlon

撇除自家品牌,有極多外國品牌如MSR、GSI、snowline等,但價錢比出面貴好多,而decathlon本身用品,除低價貨重外,中高價貨已經cp值非常高,前線人員訓練充足,好多時都解答到問題。

member discount: no
refund policy: yes


  • Decorum tentals 山問

未去。


  • Funshop

DOD香港代理,貨式屬glamping為主,有大量decoration及氣氛用具,不過前線人員參差不齊,除大隻仔外,其他的意見都….

Member discount: 10% off
VIP discount: 15% off


  • Go wild

偏向日系、文青風,貨式屬quality of life,有不少snow peak、biolite產品,前線人員質素只屬售貨員,唔問好啲。

Member discount: 積分rebate


  • GLORY 金輝

舊式老舖,貨需亂但可尋寶,價錢偏貴,但店主好幫到手。

Member discount: 10%off


  • HOWA 豪華

只有少量睡袋及cookset等配件出售,幸有少量脫水飯。店主態度奇差,更歧視黑口罩。


  • MG户外軍事用品店

發售軍事用品為主,風格偏向英式,屬重裝備且價錢略貴,唯店舖對香港人有愛。


  • Overlander

多個品牌如: MSR、hilleberg等的香港代理,貨多且齊,前線人員能解答一般問題,可惜維修部尚需進步。

Member discount: 0~10%off+
VIP discount: 10%off+
金卡 discount: 15%off+


  • Pro runner

主要銷售跑步用品為主,近年入好多gsi用具及高山氣,勝在分店多,可以當作補給點。


  • Proterk 

大型連鎖店之一,香港soto代理,比較多睡袋、爐頭及户外服飾,貨式多為日本及外國品牌,前線人員訓練足夠,可以信賴。

Member discount: 15%off


  • 毅成 RC

因triton而成名,貨式以實用、便宜為主居多,前線人員得部分可信,新手上去隨時會瀨野。

Member discount: 10%off
VIP discount: 15%off


  • Reecho

本地睡袋成名,亦係背囊osprey的香港代理,同時仲有其他品牌,貨式以外國品牌為主,前線人員對osprey嘅認識同背囊嘅選擇都非常之高。

生日月discount: 30% off (當月一次)
Member discount: 10% off
VIP discount: 15% off


  • Supreme co. 永高行

helinox & leatherman & mystery ranch現貨多,另外電筒亦特多。貨類雖屬户外但不屬露營用,前線人員知識豐富,惜歧視黑口罩。


  • 華輝

門市已結業。


  • Wildholics

大路潮流熱門貨,刀具偏多,不過service較差,價錢偏貴,前線人員唔休做咁。


  • Wild outdoor

未去。


  • 世界

又名𤄙灑少女,貨式以平價貨見稱,店主係高手,不過現時已經好少理顧客。


  • X-mark 新經緯

自mimi姐退下後,店舖風格有所不同,貨式唔單止會購入好多非大路品牌,更有自家製嘅營、天幕、枱、櫈等出售,現時店主知識都相當豐富,可以隨便發問。

Member discount: 因人而異,隨心


  • Yama camping

對貓毛敏感的勿去。貨式大路勝在有環保碳賣,亦少數有斧頭現貨供應,店主仲有經營收費營地添。

Member discount: 5~25% 唔同產品唔同discount
另有積分rebate


  • 英昌

以修理營具聞名,亦係代購big Agnes好地方,貨式實用為主,内藏不少寶藏。肥佬老細好健談,知識亦相當高。

Member discount: 10%
Vip discount: 15%


(持續更新中……..)



留言

熱門文章