知識分享 - 露營枱


露營上,枱的泛用性櫈仲要高,因煮食時經常需要用佢去墊高離地,防止蟲蟻等入侵,又可以提供到平嘅空間去處理食物,even自己帶又好、現場整都好,都會用得著。而露營枱大致分三種: 茶几、矮枱、高枱

  • 茶几

介乎離地10-30cm高,通常自私用,煮食時放置食材、調味料等。平時放飲品零食等。solo時更可以放營內使用,免得整烏糟營底,所以大多數營友都有一張。

  • 矮枱

介乎30-55cm高,最常出現的s記就係依個高度,配合露營櫈嘅高度,使用上黎唔會覺得太高,方便開餐及進行broad game,團體活動中最常見。

  • 高枱

55cm up,只會出現喺car camp(應該係),可以家中、户外兩用,慳返一筆。


揀好自己想要類型之後,就可以做功課睇spec,但有幾個重點要留意:

  • 收納

露營枱收納分三類: 捲式、摺疊式、組合式


捲式

一般出現喺布面枱,通常比較大舊,又唔可靠,唔建議用。


摺疊式

收納大細睇物料厚度,最好地方就係快開快收,又唔怕無帶配件,茶几枱最常用嘅設計。


組合式

最多變化嘅款式,因為可以拆件收納嘅關係,通常都唔會大舊,不過要小心帶漏配件。

  • 物料

重量base on 物料,而物料唔單止會影響到成張枱嘅重量,仲影響埋枱嘅承重能力,常見物料有木、布、鋁、碳纖維,而有部份UL玩家為咗偷輕,甚至會用瓦通紙、膠卡紙等去MYOG (遲啲會講MYOG)

重!但打卡效果好,硬淨都係一個優點嘅,除此之外,都無乜選購嘅嘅理由。

輕身同做到收納細嘅效果,但放食物上去相當唔放心,放置雜物好了。

穩固而又輕,方便清潔又唔擔心被破壞,所以大多數都係鋁制,同時價錢比較親民。但要留意返係用咩鋁,唔係隻隻鋁都輕。

碳纖維

高硬度、高強度、重量輕、高耐化學性、耐高溫和低的熱膨脹,缺點係貴!但唔好睇碳纖維就衝,碳都有分唔同厚度,同埋碳纖維係好易被針穿,要留意返。

  • 承重

每張枱spec都有講可承重,但佢指嘅可承重唔係指單點承重,係指均勻承重,打個比喻,張枱可承重寫住80kg,一個80kg嘅人企上去,斷硬,但一個80kg嘅人訓上去,係無事,所以唔好去咁盡,btw 究竟係咩樣嘅露營先會過到個maximum…….

  • 穩固性

依點就係本老hike唔建議用捲式布面枱原因,因為放熱食上布面枱係非常唔安心,除此之外,仲要留意枱腳是否穩固,建議去門市搖下佢try try。

  • 使用人數

最重要都係睇自己需要,solo應該唔會用矮枱(力王唔計),團體活動就要睇人數拎咩枱,唔同情況用唔同裝備。

以前去露營,枱通常都係要紮出黎,依家裝備又平又方便,所以都比較少出現紮作了,用咩方法都好,最緊要都係要環保,唔好買完唔好用就咁掉喺營地!最少都要返到市區先掉!

#知識分享
#户外攻略
FB: 老hike都去camp
MeWe: 老hike都去camp

留言

熱門文章