知識分享 - 事前規劃

露營,係一種小旅行。去旅行總有類人係唔plan,free style,因為有咩事都好,一張visa 救全家。但露營就唔得了,拎漏野會令團隊好麻煩。所以會講下老Hike平時會點規劃。


1. 先定日子
兩日、三日?假期、閒日?冬季、夏季?
依啲全部都影響下面全盤計劃。

2. 活動主題
觀星、野外定向、睇日出、泳綑、釣魚、hea、成就解鎖、去啲未去過嘅地方?
有咗主題,先知自己想去咩地點。

3. 地點決定
就以上兩點黎選擇地點,eg 閒日釣魚,可以考慮下灣仔南。假日觀星,就要去幛上。夏天游水可落浪茄,冬天睇日出就去馬昂等。

4. 路線規劃
當決定咗地點,就要計劃點去。
Eg 去灣仔,行入去定係船入?
由海下行定係大灘郊遊徑行?

5. 裝備決定
知道路線後,就可以衡量自己嘅負重能力而決定用咩裝備。重裝、輕裝、拉唔拉車,全部由自己決定。
另外如果係團隊,更要set一個公家裝備list,俾大家分工孭入去,以免裝備過多或過少。

6. 餐單決定
依part好重要!因為係決定咗你離開時會有幾多垃圾!去程要拎幾多野去。
露營唔係喺屋企,唔駛撐到飽哂,夠食就得,免得出現眼寬肚窄,食材要拎走嘅情況。至於野炊文化垃圾處理,請參閱前編。

7. Run down安排
安排一個時間表,可有效地防止團員之間產生之間嘅衝突,更可以知道自己當日有幾多時間活動
eg:
0900 西貢集合早餐
0930 fusion買食材
 ( 請早一日安排food list 同份量 )
1100 黃石碼頭
1130 起營
1230 煮lunch 
1400 野外定向
1800 準備晚餐


0900 西貢集合早餐
0930 出發
1000 北潭坳
1300 嶂上煮飯

8. 出發前一日留意天氣及double check list 
始終大自然不可挑戰,一陣低溫症上報紙就大鑊。
Food list、gear list 都要check 清楚有無漏,有無少,最好set張check list 就萬無一失。

事前準備好,唔代表無意外,拎漏啦、去到爛咗、無叉電之類,依啲就要執生,亦因為咁,露營先咁好玩。

#户外攻略


留言

熱門文章