經驗分享 - 補窿

如果不幸帳幕穿咗點算好呢?

話說有次老hike去camp,0400左右覺得有野喺個身度爬下爬下,所以痕醒咗。發現原來係蟻,即時諗一諗係咪自己setting問題呢?定係出入時帶咗入營?但因為4點關係,處理完就訓。
到第二朝起身收營,發覺係有少量蟻出現喺內帳,我就知大獲了。果然係有個窿.... 俾昆蟲咬穿咗。幸好,都已經收營走人,返去處理。

當發理有咁嘅情況,首先要檢查個破損位置,係外帳定內帳、大窿定細窿、穿咗定撕裂咗等

修補方式有:

  • 防水膠帶 (Duct tape)
大家一定有睇過有個外國廣告,𠝹開架船,之後用防水膠帶封返佢再用。唔好以為係假.... 防水膠帶係勁到連阿波蘿13號入面,可以用佢黎將氧氣樽接駁返埋。
用佢黎做封口、緊急維修係一流,大細又可以自己控制。市面仲有唔同顏色嘅tape選擇。適合任何破損位置用。

  • 帳篷補貼膠
喺tent repair kit內,通常都有塊補貼膠喺入面,效果無duct tape咁出色,勝在方便。要黎貼一啲唔太重要嘅位如帳幕底,footprint等相當好用。其中gore tex更出咗款係補乜都得,不過用法就有啲唔同,要用熱力壓溶,增強黏貼能力,相當好用。

  • 針線縫補
Tent只係一塊布,布爛咗,當然可以用針線縫補,不過補咗之後,外觀有一定影響,更會影響到防水問題,所以要再Seam seal過線口位。如果撕裂咗,依個不失為一個方法。

  • Silicone填補
如果只係小窿,而個地方唔算重要位置,用Silicone膠水,好似暗瘡膏咁,點一點落去,等佢乾就得,唔細心留意唔到的。

就算揀咩方法都好,必須要留意

1. 做之前要用清水將「傷口」清潔好,免得有沙有塵影響治療。

2. 貼上後要等佢乾先再收納,最好24小時以上。

3. 盡量開營做,明白好多屋企都未必有空間開隻大營或non freestand營,盡量啦。

4. 盡量室內做,免得手術中有任何天氣影響。

營係消耗物,户外有損耗係在所難免,唔駛肉赤,最緊要係下次可以繼續用。

#户外攻略


留言

熱門文章