知識分享 - 水的文化

水,係人類最需要嘅資源

曾經有人試過連續49日唔食野只飲水都生存到
一般來說,人如果不喝水,一個星期可能就不行了,而不吃飯兩個星期到一個月,生命可能就有危險。
証明水係生活中不可或缺的


啱啱同朋友傾開營地,我話,其實你拖到水,任何地方都可以露營。佢回應,咁我保證唔到我拎嘅水夠我用2日....
果刻我先知,原來有人用水方面係無乜管理。
所以打算分享下,本老hike用水心得。


1. Filter 重要性
如果自己拖水就skip依點,但如果户外扲水,filter 可以幫你慳返煲水嘅時間,gas同化水蒸氣所流失嘅水源


2. 控制食材
如果計劃去無水源嘅營地,就要安排一啲食物唔需要點用水或用得少水嘅菜色
Eg 煎牛扒 炒蛋 軍用食糧等
唔好打邊爐,煮意粉,煲湯
多多你都唔夠用


3. 計算每日飲水量
本老hike 飲水量係較少嘅人,環湖出手都係2.5L完成,但我知好多人4L都唔夠,所以要計算埋自己每日攝取量,制定當日嘅需要


4. 廚具
當決定地方係要拖水,就唔好再用2-3L煲
煮食時,會浪費多咗好多不必要嘅水,因為成L水都只係到個煲1/3 ,完全係浪費


5. 清洗
依項應該係難題,如果前期功夫做足。
只需要將餐具放入煲或杯內,加少少水,煲滾,之後好似飲茶咁浪哂,再用抹手紙/茶籽粉,一抹就得


如果用水控制得好,根本營地唔怕無水。
灣仔都唔會制水,甚至地球都有救!
請節約用水,珍惜食水。


留言

熱門文章