知識分享 - 酒的文化

正所謂「露營必需酒」

酒都算喺露營入面常備一樣
而本老hike係死酒鬼,曾經試過喺某山頭露營因為無酒飲而跑30分鐘山去另一個山頭嘅士多買半打啤酒嘅記錄!

而柒婆竟然禁食肆酒吧售賣酒精!即係迫本老hike上山飲啫!所以,今日講酒!

酒分好多類,我精揀啲露營會出現的
另外,唔好以為飲酒就咁買酒就啱,都有好多野要準備。


1. 膠杯
唔好再用金屬杯飲酒.... 會破壞杯酒嘅味道
去誠哥度買啲有腳膠杯啦

2. 冰箱
如果飲啤酒、白酒、香檳等,必備。
至於點揀法,我首選係釣魚箱,因為飲酒會常開閂,唔用釣魚箱,好快溶哂。
不過有時去啲位拖箱攪唔掂嘅地方,我係會用外賣保溫袋,可以上埋膊,方便上山。


3. 酒咀
尤其係飲whiskey or vodka 等,咁先可以control 份量,唔駛一個人飲哂,酒係要share先開心。


介紹酒之前,警告返先
If drink no drive
酒類會令身體失溫,要留意自己身體
唔好發酒癲興奮大嗌四圍走影響其他人


酒類

1. Beer
好常見又方便
通常飲都係large、light、draught、波打等


好處:方便購買,又夠爽
壞處:相當利小便,要雪凍先好飲 (本老hike係熱啤都飲到.....)


2. Whiskey
香港人普遍係飲開蘇格蘭威士忌
近來多咗人飲日本,美國都有fans
以蘇格蘭去講,有分blend or single malt
因為去得camping 應該都唔會拎mixer,所以我Highly recommend 買single malt


好處: 一開即飲,點飲都得
壞處:貴,唔識揀好易買錯啲好難入口的
Eg 買咗支Glenmorangie 我就真係恭喜你


3. Wine
Red、white、ice、cp....etc

紅酒,好蝦人飲

  • New world酒,扭蓋,唔駛breathe

  • Old world 要用開瓶器,睇下咩酒先決定要唔要breathe ( 應該無出過膠嘅Decanter掛...?) 常見有Cabernet Sauvignon、merlot、Pinot noir、Shiraz等

真心唔識唔好亂買.... (本老hike乜酒都擺得入口,唔介意大家請我飲)


白酒,要凍飲
都有分new、old,不過唔駛breathe
常見有Riesling、Sauvignon blanc、muscat等
白酒易買好多,買Riesling 根本上都無死錯人,不過都要睇男女比例,因為普遍男人唔鍾意白嘅酸酸甜甜。


Wine嘅好處: 輕身,只要準備杯,同萬用刀就得
壞處: 要做功課


4. Vodka、RUM、Gin、tequila.....etc
本老hike遠征必備vodka !!
因為本老hike係好鍾意飲vodka Lime or screwdriver,加上可以常温下飲同只要一set已經夠3-4個人飲,重量上係有優勢


好處: 唔駛點揀,求其都ok
壞處: 好易醉咗都唔知咩事


5. Liquor
之前真係睇過有人拎liq同Shaker 去整cocktail........ sorry 我跟唔到,本老hike最多喺屋企先會整下dry martini,無咁癲


好處: 型.... 型囉....
壞處: 重裝!先唔講要幾多支liq先整到一杯,其次係要用到shaker就要用冰,成箱冰先夠用.....


我知好多平時無飲開酒嘅去參與露營活動都會揀啲酒當入伙咁大家share
希望睇完之後,知道大家揀買乜酒,唔失禮之餘又好飲啦


再三強調!唔好飲多兩杯就過度活躍咁大叫四圍跑,唔飲得就返屋企練好先,營地唔係酒吧,唔係俾你飲完之後唱歌,四圍嘔的!

#户外攻略
#老hike都去camp


留言

熱門文章