知識分享 - 天幕

天幕,喺香港露營都算佔一個幾重要嘅位置,其一因為香港hea camp多,其次就係可以霸一個大D既空間,一班人當一個大廳用,同時又可以遮風擋雨, 兩個人都可以令到空間感大D

咁要起一個fly首先要準備
天幕 x1
pole x2
風繩 x8 – 12條
營釘 (跟風繩數量)
指南針


先講天幕點揀
天幕大致上分3part

1. 大細
唔同大細就適合唔同場合
例如2x2 m 自私兩個人用
3x4m 適合4-6個人用
5x5m 適合大班人十幾人都得了
當然越大就越重 依D就自己衡量


2. 布質
布質會直接影響到防撕裂度,防水度,重量等。
D布質就有分190T、210D、牛津布、PE底、PU等等
詳情請到這裡


3. 銀底
重要事情要講三次
香港必須,必須,必須有銀底,冇既話,你必定後悔,外國唔興既原因係人地唔近赤道,同埋好多時可以入深山露營,但晌香港係會中午時曬住,冇銀底真係會死,係就係會重左,但真係值得的。
銀底作用,就好似傘的防uv功能,咁就幻想到個重要性


揀完天幕,之後就揀pole
pole晌fly入面佔相當重要既影響
因為會直接影響到重量,高度,同安全性問題

同揀天幕一樣有分幾樣
質料,粗度,長度,重量
詳情請到這裡


最後就係高度,高度睇你個fly幾大
eg 3x4m fly 冇理由用2.4m pole架嘛,高到都擋唔到太陽
但5x5m fly 用180cm pole就會矮到撐唔起
所以我 suggest揀D套杆 or 伸縮杆,咁就可以適合任何情況用


揀完pole就到風繩
本老hike係會幫個fly D風繩度好晒D長度修剪好
長度大約係高度+0.5m

風繩都有分幾芯 幾多mm 有冇反光等等
幾芯就講緊中間有幾多條繩,正常繩越多越安全
之後就講條繩total有幾粗,正常越粗入面芯越多or芯繩越粗。
反光風繩都好重要,因為老hike非常唔建議用風繩燈,唔環保又會影響到人,所以用反光繩會解決到依方面問題


揀好晒之後,就係到釘
釘都唔詳細講了,因為又一個長post....

最後講點解要指南針,因為起fly最重要係...方向



之後就講起天幕的技巧同需知

首先搵咗一個適合起fly既地方,之後就搵方向。請注意,太陽唔係exactly東邊昇起的,可以上返天文台度睇返當日日出日落方位。

之後放支pole落地度位,再穿上個fly,同時晌pole頭打上雙套結 先將兩口釘同風繩打落地下先,要同個pole形成一個三角。度好風繩既長度,就將另一邊既pole扯起就得。
之後先慢慢adjust返D位置,高度之類 pole要尖向外,咁個fly先會直。

到收fly時 可以先從兩邊收起風繩,先將營釘收起,再捲上去,咁下次就可以唔駛再縛 之後就拆pole、收繩、執釘,將對pole放返fly中間、捲埋、攪掂,咁就可以留返下一次。

#户外攻略
#老hike都去camp
#片係無人會有心機睇
#詢眾要求出返文字版



留言

  1. 新手! 下星期去三日兩夜買咗一個4.5米乘4.5米天幕放曬及擋雨, 但係我哋 八個人之中 基本個個都係新手, 我哋係 白普理 赤徑 租營 我想睇片請問有沒有

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,因為依度無notifications 所以依家先睇到。
      方便請到我fb inbox我:)

      刪除
  2. 睇完你嘅天幕 唔係好明啲文字如果有片睇會更加容易 多謝你咁有心思心機去製造意呢個 網頁😃

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry,因為依度無notifications 所以依家先睇到。
      方便請到我fb inbox我:)

      刪除

發佈留言

熱門文章