經驗分享 - 露營禮儀

話說近年多咗唔少新手參加露營活動

但因為新手,好多時做咗啲得罪人嘅野都唔知 (曾經聽過有人以為個營係隔音.....)
所以今日講講去露營有咩地方需要注意

1. 任何事都以唔影響到其他人為大前提
大家去露營,都係想有自由。地方係共享的,如果附近無人,話之你裸跑開大檔。
如果有人,請考慮自己嘅聲音、光線會唔會影響到其他人


2. 營與營之間保持距離
雖然話地方大家有份,但我諗無人想難民營咁,訓覺又「鼻寒中心」,拉鍊聲又嘈到你。咁不如大家俾返啲距離大家,最少都5m。行又安全啲,又唔會影響人哋


3. 頭燈請較角度
其實頭燈係應該向下照而唔係水平線
另外,唔駛咁高流明的。除非你想做popo


4. 航拍機請唔好低空飛
每一次有航拍飛過我頭頂,我都以為有蜂巢喺附近,仲覺得被監視一樣。
遲早我會忍唔住擊落佢


5. 風繩拉到9丈遠
前排見到張圖,個天幕風繩橫跨大西洋,目的就係綁樹撐大個fly。come on ,要整寬有好多方法,請選擇一個唔會影響人做法


6. 唔好破壞大自然
經常見人破壞生樹,甚至教小朋友採摘花草樹木。究竟你哋有無讀過書,要愛護大自然?


7. Leave No Trace
相信不用解釋


8. 請勿燒地
燒地問題,如有需要先另開解釋


9. Campfire 請留意風向
煙薰事少,著火事大,一個唔好著辣到個terra nova ,佢話係你燒穿,你話佢本身爛,到時真係見血


10. 唔好進入別人營區
見過有人因為曬,走入其他人嘅fly底......
醜字點寫架?


最後,幾點訓丫,打牌丫,吹水到天光etc其實無限制的,不過大前提係唔影響人之下。
有其他人咪收斂下囉,至於訓覺要極靜嘅人,其實買對3m耳塞好平,幫到手架

#户外攻略
#老hike都去camp



留言

熱門文章